I'm baaaack :)

Tillbaka i Glimåkra ifrån en helt fantastiskt helg i Malmö med klassen :) Finns mycket att berätta, och det ska jag. Sen ;) Imorgon förmodligen. Är otroligt trött nu så att sitta framför en dator och skriva en himla massa är inte det som ligger på topp "wanna do"-listan just nu, så det får blir imorn. Räkna med många bilder :)

Ikväll ska det bli en lugn, chill och tidig kväll för min del :) Kan ju berätta iaf att dagen efter vi kom fram i Malmö så tappade jag rösten totalt. Fick inget ljud ur mig, förutom lite på kvällen. Lägligt. Likaså idag på morgonen. Nu låter jag mer likt en gris ungefär. Men mer om det imorn ;)


Hoppas ni har haft en riktigt bra helg också! :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia

Åhhhh där är du ju!!!!! Jag äääääääääääälskar dig och du fattas!!! Men tack för kortet <3

2011-09-27 @ 10:35:55
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0