bara du.

Nu var det ett tag sen någonting hände här (jämfört hur det brukar va). Anledning: Marcus. En bra anledning tycker jag.

I torsdags så tog jag och 3 andra fantastiskt söta människor från min klass, en liten tur in till Osby för att plocka upp någon som jag håller väldigt kär. Min fina och älskade Marcus. Som ni kanske förstå så blev min helg helt otroligt fantastiskt med hjälp av denne lille gosepojken. Kärlek. Men idag åkte Han hem igen. Drygt fem dagar fick jag ha Honom här hos mig. Mersmak. Sketan va tur det är att det bara är fyra dagar kvar tills jag får träffa Han igen! Galet va Han gör mig lycklig!

Men nu är det tillbaka till verkligheten. Skolveckan har dragit igång igen :) Idag har det varit skolfotografering bland annat, och imorgon väntas Glimmaspelen :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0