Att avsluta kvällen med att..

Gå ner till komp-pojkarnas villa. Umgås, mysa, dricka te och kolla på idol. Gå ner till kapellet för kvällsandakt när idol tagit slut. Sjunga, be, lyssna, vara. Hänga kvar i kapellet tillsammans med några andra fina Glim of Grace'are för att spela och sjunga lite. Gå upp till villorna, säger 'god natt' och går in till mitt rum för att landa inför kvällen. Gå och lägga sig med en riktigt go känsla i hela kroppen. Värme. Tankarna flyger genom huvudet. Går igenom dagen och minns alla guldkorn. Tänk så bra jag har det. Så mycket glädje och kärlek som omringar mig konstant. Ikväll går jag och lägger mig med ett leende på läpparna.
Livet är underbart.



Jag tycker om er.


Kommentarer
Postat av: sandra :)

fin blogg :)

2011-09-13 @ 19:46:29
URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/
Postat av: Cia

Min älskling...

2011-09-15 @ 18:39:40
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0