New haircut!

Jag råkade visst gå och klippa av ca 15 cm på håret här om dagen. Så för första gången på 10 år är jag korthårig igen. Det ynkliga som var efter permanenten är nästan helt väck. Jag har numera en rak axellång page helt enkelt. Och jag som alltid velat ha långt, tjockt lockigt hår.. och nu går jag och klipper av hela skiten? Ibland undrar jag hur jag egentligen är funtad. Men jag är nöjd iaf :)



Syns kanske inte sådära jättebra pga halsduken..
meeen jag har inga bättre bilder än så länge men ni kommer ju ändå få se det framöver :)

Kanon eller kalkon? :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kanon!!!!!!! PUSS PÅ DIG

2011-11-11 @ 16:20:56
URL: http://matillsan.blogg.se/
Postat av: hilma

Supersnyggt flicka! :) Men menar du att du inte är frisk än? Krya på dig Alec! :*

2011-11-12 @ 17:42:56
Postat av: Sara

NAJS!

2011-11-13 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0