En kväll i Markaryd.

Jag och ett härligt gäng i klassen beslutade oss för att inledåka till Markaryd (där vår fina Annie bor) och se på den nyaste Twilight-filmen, samt mysa hemma hos Annie och hennes man Henke.

Vi började kvällen med att ha förfest på ett sketamysigt café som heter Gräddhyllan som ligger mitt ute i de småländska skogarna utanför Markaryd. Själva cafét låg i ett gammalt otroligt mysigt hus. Blev direkt kär i stället och kunde inte låta bli att bara gå runt och titta på allt.

 

När vi kände oss klara fortsatte vi vår förfest med att åka till konsum för att inhandla något ätbart till kvällen. Senare drog vi vidare hem till Annie och Henke där det blev mys med varma mackor.

 

 

Efter vi fått i oss lite mat stod "bio" på schemat. Filmen var riktigt bra :)

 

 

Kvällen fortsatte med efterfest hos Annie & Henke till sent sent på natten. Glögg, sång, prat och en himla massa mys! Kvällen blev toppen på alla sätt och vis. Runt tretiden landade jag i sängen hemma i Glimåkra. Trött men otroligt glad och nöjd. Gick igenom dagen i detalj i tankarna.. Vilken bra dag jag haft, kom jag fram till! Galet bra.


Kommentarer
Postat av: Cia

Oh så härligt!! Ser verkligen jättemysigt ut. Och det där fiket... Dit måste vi ju bara åka någon gång.

Ni verkar vara ett väldigt gott gäng må jag säga. Ser gosiga ut. Ser fram emot att få träffa dina kompisar lite. Känner dem ju inte alls än - men det går ju att råda bot på!

Puss

2011-11-26 @ 18:36:40
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0