30 dagar med bloggen - vad hade jag på mig idag?

Ja, va hade jag egentligen på mig idag? Lite kläder kanske? Men det är bara en gissning..

Aee.. Men seriöst!
Okej.. jag kan inte vara seriös, därav bilden... Jag är totalt misslyckad på den fronten. Dem som känner mig vet att jag ganska lätt ger upp med att försöka ta en seriös bild på mig eller där jag är med. Slutar alltid med att fula till mig. Ovana jag har. Så that's why.

 

Jeansshorts - Jeans + sax = Tummen upp.

Magtröja från Forever 21, som jag fick utav älskade syster när hon kom hem från USA.

Skor - Converse

Sen fullt med krimskrams som man ändå inte ser :)


Så sjukt härligt att cykla hem i detta och inte frysa! vet man att det verkligen är sommar ^^ Göttkött.

 

Vettigt inlägg. Jupp.


Dagens soundtrack:

Tyler Hilton – Glad - Acoustic Version


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0