Oriflame

Nästa tisdag går denna periodens katalog ut, så om det är något man behöver eller vill ha, så är det dags att kika in i katalogen nu :)

Som vanligt tänker jag tipsa om några av mina favoriter :) Fast dock inte så många som vanligt idag, eftersom jag helt enkelt inte har tid.
Men jag rekommenderar verkligen att kolla in i katalogen jag länkade ovan, för det är en himla massa godsaker på rea denna gången!
:D

Om du har några frågor eller funderingar, är det bara att fråga! Vill du beställa, är det bara att ta kontakt. Du får lättast tag på mig på facebook, sms, eller in real life :)
Enjoy!


Oriflame Beauty 2FX Mascara

Dubbelverkande mascara som ger både lyxig längd och vacker volym.
Denna mascaran, (om nån) ger verkligen volym så det heter duga! Lösögonfransar, hej! säger jag bara :P Så är det extremvolym du vill ha, give this baby a shot! ;)

Nu 89 kr
(ord.pris 155 kr)

Oriflame Beauty Perfect Blush

Rouge som framhäver ansiktskonturer och ger lyster åt hudtonen. Behaglig konsistens som skulpterar fram kindben och ger en vacker lyster. Passar alla hudtoner
Praktisk och bra rouge som finns i 3 olika nyanser. Ger en pigg och fräsch look :) 

Nu 79 kr (ord.pris 135 kr)

Very Me Fat Lash Mascara
Mascara som ger oslagbart fylliga fransar med hjälp av en optimal applikator som maxar resultatet. Få både volym och längd som definitivt drar blickarna till sig.
Detta är helt klart min favorit bland alla mascaror jag har testat!! (Tro mig, jag har testat mååånga.. mamma säljer Oriflame = jag försökskanin ;) heh)
Den har allt som man önskar sig ur en mascara! :) Den ger längd, volym, fylliga fransar, böjda fransar, rinner inte, kladdar inte, "smular" inte mm. Den är helt enkelt helt underbar :D Något av de första sakerna som jag la märke till (till skillnad från andra mascaror) så när man lite lätt böjde upp fransarna med fingrarna, så höll sig fransarna böjda och fina hela dagen! :D Det som är pricken över i'et, är själva toppen på borsten som är rundad och "piggar" där uppe med, så man kan nå precis alla ögonfransar, hur små eller hur besvärliga dem än är att komma åt :) Super? JA! 

Nu 79 kr (ord.pris 110 kr)


Det var det :) Men som sagt, hett tips är att kolla igenom katalogen för det finns många godbitar :)
Katalogen går ut nästa tisdag (22/3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0