30 dagar med bloggen - i min handväska

Okej, vanligtvis är jag inte precis den typen som springer runt med en handväska runt armen och är sådär puttinuttig. Det är inte jag nånstans whatsoever. Miniväska funkar. Men annars är jag lite mer bekväm av mig :P hah ^^ Men nu räknar jag vad som finns i väskan till en typisk skoldag.

Brukar ofta få frågan va jag egentligen har i min väska eftersom den alltid väger fyrahundratjugosju kg, även de dagar jag bara behöver ha med mig ett notpapper? ...bra fråga, dvs. 

Det är givetvis olika från gång till gång, men detta är väl typ alltid grundkittet typ:

 

Almanacka
Pennskrin
Hårspray
Torrschampo
Kam
Solglasögon
Paraply
Handkräm
Deo
Tendercare
Spegel
Mobladdare
Hörlurar
Kortlek
Oriflamekatalog
Plastskedar
Gafflar
Tejp
Termometer
Fickkniv
Toffsar och spännen
Plånbok
Sminknecessär
Tågkort

Hm.. det är nog allt. Sen beroende på vilken dag, så tillkommer ju skolbocker och grejer till kommande prov om jag får tid till att plugga på tåget/hål/väntan på tåget. Vissa dagar hinner äter jag inte på skolan, så då brukar jag ta med nudlar också, eller om det blir långa dagar så åker en shake med.

Men that's it kan man säga :)

Kommentarer
Postat av: Ewwe

Haha termometern är så du flicka lilla! x)

2011-03-31 @ 20:53:22
Postat av: Cia

Gafflar??? Du är då redo för allt Darling. Men plåster då?

2011-04-01 @ 11:38:11
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0