det är nu jag lever.

Okej. Jag lovade att jag skulle försöka få till en liten snabbresumé av allt som har hänt.. Men inser att jag verkligen inte orkar det whatsoever.
Jag kan iaf berätta att jag har nog ärligt talat aldrig mått såhär bra som jag gör nu. Allting är bra. Allting är rätt. Det är nu jag lever.

* Nu, efter 12 års fångenskap i skolan är jag äntligen fri!! (Kan inte ens beskriva hur lättad jag är!)

* Jag har fått sommarjobb.

* Glimåkra väntar på mig nästa läsår.

* Bättre familj än vad jag har, kan man inte få. Inte vänner heller för den delen.

* Han med stort H.

* Nyhem i helgen.

Det är lite av vad som händer och fötter i mitt liv nu. Jag ser fram emot sommaren. Jag ser fram emot nästa läsår. Jag ser fram emot livet.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0