Ledig dag

Ville bara berätta att jag överlevde gårdagen (som var min första "riktiga" dag på jobbet, där jag gick ensam) Det var tufft, men nu kan det bara bli bättre!

Idag är det en ojobba-dag för mig, så vad gör en Alexandra på en ledig dag som denna då? Bra fråga. Städar lite (bombnedslag i rummet igen...), chilla lite mera än vanligt just för att jag har en ledig dag, fixa naglarna, gör saker man annars inte hinner med såsom att se på film, spela lite piano och sjunga (japp, nu är jag tillräckligt o-hes för att kunna få ut kontrollerade toner ur munnen :D låter väl mer eller mindre bra, men det skiter jag i. Dåligt för rösten är det också. Men det skiter jag också i :D Jag har varit tyst alldeles för länge!). Får se var dagen leder mig till helt enkelt :)

Dagens soundtrack: Shawn McDonald – All I Need

So long!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0