30 dagar med bloggen - mitt favoritminne

Hm. Den var svår. Jag har ju så många favoritminnen, så jag kan omöjligt bara välja ett! Men ett minne som kommer stanna i huvudet resten av livet, är minnena från vår Körresa till Ukraina sommaren 2010.

Minnen från andra resor jag gjort är också otroligt värdefulla. Minnen med goa vänner. Minnen med familjen. Minnen med Han. Jag älskar minnen. Att tänka tillbaka till stunder som är värda att minnas. Leva i ett minne ett litet tag. Känna glädjen igen. Se tillbaka på hur bra man mådde.

Vet ej om det blev något vettigt av detta. Bara lite av mina tankar, as usual. Aja.

Vill du läsa tidigare inlägg jag skrivit från "30 dagar med bloggen"-listan så hittar du den här!


So long!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0