30 dagar med bloggen - min första kyss

Tråkigt nog så måste jag göra er besvikna nu..
jag minns helt enkelt inte min första kyss.


Är det sånt man borde komma ihåg? Hmm.. Kommer dock ihåg nån gång då Jonathan och jag satt uppe i en av ribbstolarna i lekrummet i kyrkan och han höll på att pussa mig på kinden hela tiden och jag tyckte att det va jättekonstigt. Allt detta samtidigt som de andra barnen stod nedanför och kollade på. Det va bara märkligt. Så Jonathan, om du kunde låta bli med att göra det nån mer gång så är jag tacksam ;) heh. Jag kan ju tillägga att vi var väl säkert ca 4-5 år :P haha lite kul minne bara.

Kommentarer
Postat av: jonathan

MENAR DU MIG NUU?!?!!? :D haha!

2011-06-25 @ 17:44:21
Postat av: Alexandra

haha ja Jonathan :P de är dej jag menar ^^

2011-06-25 @ 19:39:39
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0