30 dagar med bloggen - min favoritfödelsedag

Svårt att utse min favoritfödelsedag. Har ju 18 st att välja på, men jag tänker nog välja min senaste födelsedag när jag fyllde 18 år. Eller inte riktigt på själva dagen, den var såklart mysig den med. Bland annat så åkte jag och mamma och hade en photoshoot i Kalmar :)

Men det som var extra minnesvärt om just den födelsedagen, hände inte förens ca en månad efter. Jag är inte den som bjuder in folk för att fira mig. Där syns den typiska jantelagen i mig. Tycker det bara känns konstigt.. "Hej kom och fira mig och ge mig presenter! Jajaja" Nej. Det är inte min stil. Men när man fyller 18 bör man ju egentligen fira det på något sätt och vis.

Men nu är det ju så att jag har världens bästa familj. De hade planerat en överraskningsfest för mig där verkligen alla jag önskat skulle komma kom :D Blev först "kidnappad" och de körde runt på mig och de såg till att jag var ordentligt förvirrad tills att de tog hem mig och tog bort ögonbindeln där jag blev överraskad av alla mina fina vänner. Och oj vilken rolig och mysig kväll vi hade!! Kärlek på hög nivå. Jag gillar överraskningar :) Verkligen en minnesvärd kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0