just another great day.

Idag har jag haft en såndär dag som bara går förbi i rena farten. Men ack så skönt! Regnat har det gjort mestadels av dagen så då har man kunnat varit inne utan dåligt samvete. Familjen har varit samlad (W + mormor&morfar + Dieter&Maria), och det har känns underbart! Jag har kommit på att tycker faktiskt riktigt mycket om när man blir ganska många i huset :) Visst, jag tycker det är skönt när man får bli ensam lite då och då, eller bara ett par. Men det är ändå lite mysigt när man i princip bor på varandra :)

Kanske dags att sluta tänka nu och dra sig mot sängen..? Bör nog göra det. Har en tendens att spinna vidare i tankarna när det är dags att sova.

Fin kväll!


Så, nu ska jag inte ta upp någons tid mer med mina små tankar. Nu är det sängen som gäller! :) God natt!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Cia

Vilken härlig bild. Visst är det gosigt, bara man kan ta det så där laidback och bara njuta av tillvaron. Ingen hysteri.



Och du.. det är mysigt att läsa dina tankar! <3

2011-07-19 @ 14:36:09
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0