30 dagar med bloggen - den här månaden

Vad har hänt i den här månaden i mitt liv? Det har ju bara gått halva månaden, men än så länge har jag hunnit med att jobba en massa på Strandvägen och även med städet av trapphus, haft besök av min morbror med familj ifrån Sthlm i några dagar, gosat med tjejerna i Örsjö, haft besök av mammas kusin med familj, myst till det med världens finaste M här i Nybro och på Öland.

Det är väl de mest nämnvärda sakerna som hänt.


Nu i resten av månaden väntar rep ikväll, konsert med vår kör SoJ på Klintagården på Öland imorn (kom gärna och titta! Fråga för mer info), besök av morbror med fru, städa trapphus, Liseberg med syster och våra fina pojkar (big smile!), bosätta mig i Mörlunda i några dagar (om det vill gå som jag vill), chilla sönder i en solstol på Löttorp i en vecka. Utöver detta så kommer jag förmodligen trycka in mycket mer småsaker såsom att jobba med huset, ha sommarlov, träffa vänner osv. Mucho like!!

Mycket bra månad tycker jag :) Känns som att man både har haft sommarlov samtidigt som man varit lite nyttig och duktig :) Bra kombo! Bättre start på det riktiga livet utanför skolan får man ju leta efter!


Vill du läsa tidigare inlägg jag skrivit från "30 dagar med bloggen"-listan så hittar du den här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0