SOMMAR NU TACK!

ååååhhh ABSTINENS!! Vill ha sommar NU!
Längta så galet mycket efter att det ska bli lite varmare och ljusare!

Tänk sena varma sommarkvällar med dem allra bästa, glad och härlig musik som man inte kan låta bli att sjunga med, lätta kläder, bada, grillkvällar, göra spontana och roliga grejer, stranden, att vakna till solsken, vara utomhus, campa, glädje, lukten av sommar (nyklippt gräs, grillat mm), ta det lugnt, sola, spontana och planerade utflykter, äta lång-frukost utomhus, sol och värme, ljust, bara glida runt och inte göra någonting, picknick, sommaraktiviteter, umgås maximalt med härliga vänner och familj, skapa minnen, skratta tills man inte får någon luft och kramp i magen, göra saker man annars inte hinner med, glada människor, frihet från alla måsten.. mm.
ååh KÄRLEK!<3

Blir snart tokig! Vill skippa hela snöslaskäcklet och den evigt hatade kylan. Vill hoppa direkt till slutet av våren då det är så härligt att vara ute och man känner verkligen sommarkänsla i hela luften! ÅH va jag längtar ^^ framgår det kanske? mmmm........ mums (a)

Love.



Dagen har förövrigt varit.. trött.
Försov mig på morgonen, somnade mitt i när jag höll på att sminka mig på tåget, sov en och en halv timme i skolan på en bänk.
och imorgon ska jag åka kl 6.04..
...så jag kanske borde gå och lägga mig nu kanske?
Time to vända tillbaka dygnet.
Sagt och gjort! Nattinatti :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0