Oriflame

Tänker vara lite generös och dela med mig tips av lite personliga favoriter från Oriflame :)

Har precis hittat en ny favorit som jag verkligen inte kan låta bli att älska!

"Det är en ekologisk tea tree-olja som med en effektiv formula rengör oren hy och motverkar blemmor. Innehåller rosmarinolja som ger en fräsch hy. Applicera direkt vid första tecken på blemmor."
Både min kära mor och jag har testat den nu, och man ser verkligen skillnad dagen efter! Vem älskar inte direkt synlig skillnad? Denna grej fungerar verkligen och gör skillnad. Jag skojar inte! Och ändå har jag bara använt den en dag!
Passa på nu medan den ligger på rea: 69 kr istf 100 kr.
Lätt värt vartenda öre!


 


En annan favorit som jag har är den här foundationen. Om man vill ha en foundation som verkligen täcker men ändå gör så att det ser naturligt ut, bör man verkligen testa denna! Huden känns fräsch och det håller hela dagen :)
"Uppfriskande makeupcreme. Innehåller brunalgsextrakt som stimulerar syresättningen i huden och ger en klar hudton med strålande lyster. Vitaliserande mikrosfärer och återfuktande vitt bivax förnyar huden."

Ännu en gång, passa på!

Ligger på rea nu på 129 kr istf 160 kr :)

 

 


 


För dem som har nollkoll på det här med Oriflame så tänker jag berätta lite kortfattat om vad det är :)

Oriflame är ett helsvenskt företag som utvecklar, tillverkar och säljer skönhets- och hudvårdsprodukter med riktigt bra kvalité med naturlig skönhet i fokus. Det finns allt man kan tänkas behöva och inget är testat på djur, ingredienserna är tagna ur den Nordiska floran.

Oriflame har riktigt bra priser på sina produkter och det beror till stor del på att det inte finns en massa mellanhänder. Produkterna säljs till vänner, av vänner, så alla som är "säljkonsulenter" har sin egen lilla butik där katalogerna är som ett skyltfönster som skyltas om var tredje vecka. Toppen!

En annan sak som är superbra är att man kan registrera sig som säljkonsulent, antingen bara för att få ett ännu lägre pris på produkterna själv, eller för att kunna visa katalogen för andra och på så sätt tjäna pengar. Man måste vara 18 år, men i övrigt krävs det varken pengar, erfarenhet eller utbildning för att hålla på med Oriflame. Blir du sugen så bara hör av dig!

Kanonbra tänk tycker jag då det har inneburit en chans för ex fattiga kvinnor i Indien att starta sin egen lilla "affär". De har kunnat få en egen ekonomi utan att själva behöva satsa pengar eller behöva köpa sig ett lager. Bara visa katalogen, beställa och betala när fakturan kommer. Oriflame finns i över 60 länder!!

För mig här hemma är det lite lyxigt eftersom mamma säljer Oriflame :P Här finns grejor!! Men det är verkligen toppenprylar och jag är så glad att hon är så duktig på allt sådant här och att jag får en chans att prova så många grejer!

Är du pepp på grejerna eller vill kolla vad mer för spännande produkter Oriflame har, kan du antingen ta kontakt med mig så fixar jag katalog, eller kan du kolla själv i katalogen på min mammas Oriflame-sida. Katalogen finns längst ner i vänstra hörnet.
Om du har några funderingar så tveka inte att fråga :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0