30 dagar med bloggen - Mina föräldrar

Jag kan ju börja med att säga att jag har världens bästa päron. Utan tvekan. Så här kommer en liten presentation av mina älskade föräldrar:


Min pappa heter Roger och han är 46 år ung. Min mamma heter Cecilia, men kallas Cia och hon är 41 år ung.
Jag tycker att mina föräldrar är ganska lika till sättet, så jag tänker beskriva dem tillsammans.

De är dem psykiskt starkaste människorna jag vet.
De är givmilda.
De sätter alltid alla andra före sig själva.
De är nästan alltid glada och posetiva.
De försöker alltid se saker från den ljusa sidan.
De är sådana personer som man vill umgås med.
De är glädjesmittare, och man blir glad av dem.
De är kloka som få.
De har alltid bra saker och stärkande ord att säga.
De finns alltid där för en, oavsett vad.
De är knasiga och tokiga.
De har alltid nära till skratt. 
De är rättvisa.
De är dem jag kan prata om allt med.
De är mina bästa vänner.
De är såna människor som man inte annat än kan älska.
De är precis så en pappa och en mamma ska vara enligt min åsikt.

Jag är lyckligt lottad för att jag har dem som föräldrar. Jag ser upp till dem, och dem har alltid varit mina största förebilder och kommer nog alltid att vara det.

Jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Cia

Och vi älskar dig! Puss <3

2011-01-25 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0