30 dagar med bloggen - Det här åt jag idag

Wehey, kul ämne! ....inte så mycket, nej.

Okej, men vad har jag ätit idag då?

Startade ju dagen med att äta lite frulle :) = 2 maacks + mjölk + lite yoghurt.
Det kan vara det bästa som finns, att äta lite yoghurt på morgonen, innan allt annat. Lite kallt och gott, bara några skedar sådär. Fast det funkar mest bara när jag går upp så äckligt tidigt som jag gör i veckorna, för på nått konstigt vis är det inte lika gott när man vaknar lite senare. Märkligheter. 

Nästa måltid var lunch i skolan. Alltid lika spännande.. Idag skulle det nog föreställa spaghetti och köttfärssås.
Smakade faktiskt ganska gott. Men skolans köttfärssås är liksom köttet i småsmåsmå tärningar. Svårt att tänka sig, men jag skojar inte. Och man lär nog inte tro det innan man faktiskt äter det. 
TIll detta så tog jag överdrivet mycket gurkor och lite solrosfrön för en gång skull :) var mer hungrig så jag åt 2 knäckebröd med för way to much smör på.

So far så är det allt jag ätiti idag, eftersom bara halva dagen gått. kommer hem sent idag så lär väl bli lite mackor, te och grejer ikväll antar jag, så tror inte det kommer bli så mycket mer spännande än så här :P

Himla nödvändigt inlägg känner jag XP alla antecknar.
Men nu ska jag fortsätta dagen :P 2 lektioner kvar (sv och kör). Idag ska jag ha kör-prov, dvs att jag tillsammans med nårra andra från alla de olika stämmorna ska sjunga upp för lärarna en sång vi lärde oss förra lektionen, en låt från lucia som vi kan, och en låt vi får där på plats. Spännande :P Har aldrig haft kör-prov innan.. Även om man har det varje år om man har kör (a) Var sjuk i ettan, och i tvåan vet jag ej. Men på något konstigt sätt har jag även lyckats få mvg =S vet ej vad jag har gjort för att förtjäna det, för man kan ej få det om man inte haft något kör-prov. så nu får jag väl se till att vara sjukt dutigt då :P haha

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0