Helgen.

Godagens ådedåva!
De senaste dagarna har varit fullt upp mer eller mindre. Alltid händer det något.

I torsdags åkte jag hem till mitt kära Nybro och överraskade min älskade och min underbara familj genom att jag kom hem en dag tidigaste än planerat. Uppskattat tror jag. Det gjorde mig glad iaf. Även fast det bara gäller en dag eller natt mer hemma än planerat, så gör det faktiskt väldigt mycket. Det blir inte samma stim som det blir när man kommer på fredagskvällen och måste åka tillbaka på söndag eftermiddag. Mer andningstid och chans att slappna av.

I lördagskväll hade vi vårt traditionella julgodisbak med familjen H&J Loord :)

Hanna & Jens

Lilla pappa kan också :)


Min fina!

Pauline, Foffe och Jens

Lilla Tyra hjälpte gärna till.

Bebismys!

Marcus hjälper Tyra baka pepparkakor :)

Du är underbar.

Så kan man också sova!

Tyra väcker med pussar.

Ser lovande ut!

Allmänt häng efter lite risgrynsgröt och skinkmacka :) Mormor & morfar tittade förbi.

Går i mormors fotsteg <3

Pauline stylar Foffes hår. Fint.

 

Resten av kvällen tillbringades i soffan framför en julfilm då vi också njöt av godiset vi gjort :)

 

Härlig dag.


Kommentarer
Postat av: Cia

Vilka härliga bilder!!!

Så mysigt att du dokumenterade så <3

2011-12-10 @ 20:32:16
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0