Oriflame.

Ujuj va det va länge sen jag tipsade om personliga favoriter ifrån Oriflame-katalogen. Är det fortfarande uppskattat att jag gör det? Himla glad för respons!!

Här kommer iaf två av mina favoriter som är på super-rea just nu, så passa på!



Beauty Wondor Colour Lipstick

Läppstift är något som nästan alltid piggar upp en och är snyggt. Detta läppstiftet finns i 20 snygga färger att välja bland. "Känns skönt på läpparna, återfuktar och ger perfekt färg och glans."

 

110 kr Nu: 59kr



Beauty Eyebrow kit

Ett ögonbryns-kit som är det absolut bästa jag provat! Jag har länge fyllt i mina ögonbryn med ögonbrynspenna, men med detta ser det absolut mer naturligt ut och sitter som berget. Den innehåller två ögonbrynsskuggor i olika nyanser, samt ett vax för att fixera ögonbrynen. Jag brukar mest använda den ljusaste skuggan, sen brukar jag faktiskt använda den mörkaste skuggan som vanlig ögonskugga. Jättesnyggt och smidigt! Lätt värt pengarna!!

135 kr Nu: 79kr


Denna katalogen går ut den 20/12. Om du klickar HÄR, kommer du direkt till katalogen och kan kika på resten av produkterna. Om du har några frågor eller vill beställa kan du kontakta mig antingen här, på facebook, mobilen eller face to face.

Vill du ha fler tips kan du kika in på min mors blogg, här :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Sugen på att vara med i veckans blogg? ;D

Vem vill inte ha mer läsare



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment

2011-12-04 @ 10:25:49
URL: http://mezos.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är väldigt uppskattat!! :D

2011-12-05 @ 10:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0