New day!

God morgon världen! Det är en ny dag med nya möjligheter! :) Här i Glimåkra är morgonen god för mig. Jag vaknade av mig själv och kände mig riktigt utvilad för en gång skull. Satte på lite lugn julmusik för jag tycker att det är så mysigt att börja dagen med lite lugn musik. Drog upp persiennerna och såg att snöflingorna virvlade sakta ner till från himlen och la sig som ett fint, tunt, vitt täck på marken. Snö pryder naturen vackert.

Idag runt lunchtid far vi iväg till Skånes Fagerhult för att ha konsert ikväll kl 18.00 (kom gärna!). Men nu väntar min mage otåligt på att jag ska mata den!

See you later!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia

Mysmorgon! Rätt åt dig..

Ha en go konsert darling :)

Love you.

2011-12-10 @ 14:25:50
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0