ikväll.

Middagsmys i ena villan med spel och skratt som efterrätt. Traska över till en annan villa för häng. Trycka in sig 15 pers i ett rum på 20 kvadratmeter. Stämma upp i allsång med alla möjliga stämmor, med komp av gitarr, "lådda" och piano. Äta nybakad äppelpaj som ser ut som kebab, med mer goa människor. Sitta ett gäng vid datorn och underhålla sig med youtubeklipp. Traska över till sin egen stuga för att sova, när man börjar bli lite trött.

Det här är underbart. Jag har så många otroligt härliga människor runtomkring mig! Vilka guldklimpar alla är! Det är glädje rakt igenom.

Om det känns såhär efter 4 dagar.. wow. Jag ser verkligen fram emot vårat år tillsammans!!

(Mjaaaaaahhhh!! HEJ suddig kass mobilbild -.- Morr! Villvillvill köpa en digitalkamera snart..)


Men det här.. det är verkligen så fantastiskt härligt på alla sätt och vis! Att få vara del av något som är så otroligt underbart är bland det bästa som finns. När man märker hur alla verkligen älskar det dem håller på med och man ser glädjen i deras ögon! Helt sanslöst..

 

Att somna med ett leende på läpparna kan vara det bästa som finns! Det ska jag verkligen göra ikväll.

God natt på er, och sov gott!

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0