hemma igeeen!

Juuust kidding! ;) Eller nästan i alla fall. Är hemma idag men åker iväg ikväll igen. Full rulle!

Satt och kollade lite i min almenacka och insåg att under de tre senaste veckorna har jag bara varit hemma i ca 5 ½ dagar. Det är helt stört! Vart har dessa tre veckor tagit vägen egentligen!? Om det är något jag är säker på i alla fall är det att jag har haft det så bra som man bara kan!

Dagens schema består av att städa trapphusen, packa om igen för ännu en ny liten tripp och greja med en himla massa annat skit runtomkring som behövs göras.

Ikväll drar vi i familjen W + Foffus iväg på en lite husvagnssemester med destination Smålandsstenar för att ha lite släktträff imorgon. Kommer bli kul! Det händer ju inte så ofta precis att det blir släktträff :P
Men min saknas dock..


That's all for now.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0