livslust!

Glädje inifrån och ut! Så här ska det vara att leva!

Idag vaknade jag och syster tidigt (läs extrem sovmorgon men för att vara lov, tidigt) för att åka in till Kalmaret för att ha en liten systerdag och shoppa lite :) handlade lite fina grejer som jag är mer än nöjd med ^^ DÅ blir man glad! :D Min syster är finast. Bara så alla vet.


Väl hemma i Nybro blev det en liten promenad med henne i det fina :) snajs på alla sätt och vis! Senare hade jag lite Hope-rep där även Pauline hängde på för att höra oss :) Riktigt gött är det och lär nog bli toppen ^^ Dessutom är alla så himla goa :)


Så nu ligger jag här, som avslutning på dagen. Läst lite om islam för jag tyckte det var roligt. ....Elleeer? ;) (det kan också vara så att jag försöker leka pluggis och förbereder mig inför kommande prov). Men nu slog klockan precis midnatt så det betyder väl att jag ska sova också :) en dag imorgon med!

God natt! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0