himla klantarsle!

För två år sen så gjorde jag nått himla dumt och onödigt. Jag ställde mig på tå för att kolla ut genom ett fönster, och ett blodkärl sprack under min vänstra fot i trampdynan, eller hur man nu säger. Ehh.. och eftersom det är under foten, och det är något jag inte kan låta bli att att gå på, så har blodkärlet spruckit upp (eller ömmat som sjutton) gång på gång efter jag har ansträngt foten för mycket genom dans, gympa osv..  Det är inte så kul precis. Och när jag har så äckligt ont så kan jag ju självklart inte gå normalt på foten, så jag varierar mellan att gå på hälen eller stödja på hälen och stortån. Det är inte så normalt för foten och det leder till att jag får ont i det dära stora benet på ovansidan på foten, plus att jag får typ kramp i övre delen av hälsenan.

Har varit till doktorn och kollat, men allt dem säger att man kan göra är att inte försöka stödja på foten (lätt), för att det ska läka. Party.

Man blir ganska begränsad av att röra sig av detta. Och om man heter Alexandra, så blir detta ett ganska stort problem och man lider ganska mycket av det och är oerhört ledsen för det. 

Så nu har jag varit en aning klantig igen genom att jag glömde mina gympadojs till idrotten i fredags (dvs fick jag vara barfota) och då körde vi volleyboll, och i vår klass har vi väldigt lätt att roligt när vi kör det, så jag tänkte inte så mycket att va rädd om lilla fossibissingen. Blev inte så bra resultat kan man säga............. -.-

Så. Färdigklagad!
That's all for now folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0