Ledigmittiveckanochnyaskor :)

Godagens och de då va :)

Det är onsdag och jag har studie dag, men jag är vanligsvis ledig på onsdagar iaf så de spelar ju ändå ingen roll :P men men.. hade planerat att jag skulle vara extremt effektiv idag, men duktig som jag är så har jag bara gjort en av alla de hundrafjorton grejerna jag hade tänkt.. och det var att skicka ett ynka värdelöst mejl XP bra jobbat alexandra!

Men fick iaf sova ut riktig ordentligt idag *skönt* så blev väckt nån gång runt lunch. Hann precis äta lite frulle, sen kom Niclas & Matilda och fikade lite med oss ett tag. Myse :) Jo! En sak till som jag gjort som jag planerat: köpt vinterskor :D parenteserna och jag åkte till skokällan med hopp på att de skulle finnas någe vettigt att ha på fötterna, och det fanns de :) ett par stora, tjocka och übermysiga vinterstövlar :) dom är cremevita och riktigt tuffa tycker jag, och dessutom varma :D gillar dom starkt, och det är ju det som är viktigast, right? ;) skönt att slippa gå runt och frysa mer :P iom att jag är mycket ute och får vänta på sena tåg (dom som åkt med SJ på vintertid, vet vad jag menar med att vänta på sena tåg XP), och springa fram och tillbaka mellan skolorna och stationen mm, och då är det ju verkligen super med lite knubbiga och varma skor :)

men det har iaf varit en mysig och lugn dag :) gick runt och strosade på ÖB också med mamma och pappa (hur ofta händer det liksom?) X) så nu är det lite kvällsmat och mys som gäller :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0