Juletid.

Hej och hå va tiden rullar på! Det har hänt så mycket senaste tiden så jag har inte riktigt haft tid att skriva om allt här, men jag har i alla fall massa bilder ifrån afro-konsert, julfest mm som jag tänker lägga upp så småningom, samt svara på en fråga angående hur frieriet gick till :) Håll till godo!

Nu har jag i alla fall landat hemma i mitt kära Nybro. I onsdags kom jag hem och först överraskade min älskade och sedan myste med familjen. Känns skönt att vara hemma. Igår hade hade jag och min fina mamma en mor&dotter-dag i Kalmar då de sista julklapparna inhandlades. Idag har Marcus farit iväg till Mörlunda för att fira jul med hans familj. Vår sista och första jul isär.

Jag älskar julen. Alla ljusen, dofterna, musiken, smakerna osv. Julen är en tid att mysa. Att hitta lugnet i stormen. Att försöka hinna njuta i allt julstök och stress. Att spendera tid med nära och kära. Att se tillbaka och minnas alla guldkorn från året som gått och se fram emot de nya i det kommande året. En tid att försöka må bra helt enkelt. Det känns lite halvt svårt nu för tiden just för det är så mycket som behövs fixas vid juletid. Men det är just därför man ska anta den utmaningen och verkligen försöka koppla av och njuta mitt i allt. Det blir en så mycket bättre jul då. Tro mig.

Min jul kommer spenderas med närmaste feta släkten på pappas sida. Mys. Vad händer för er i jul?
Hoppas ni får en jättemysig jul nu och ta hand om varandra :) Gör något för någon annan som du tror att denne uppskattar och blir glad av.

God jul!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sugen på att vara med i veckans blogg? ;)

Vem vill inte ha mer läsare?



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-2.html#comment

2011-12-23 @ 12:01:28
URL: http://mezos.blogg.se/
Postat av: Cia

<3

2011-12-26 @ 14:47:54
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0