klag, klag, klag, helgen, puss :)

Ikväll somnar jag med ambitionen att inte strypa mig själv. Är så galet arg på min hals för att den inte vill funka som jag vill! Himla äckelsnuskpissapasnorgris-hals!!!!! Förlåt. Men min hals har för tillfället startat krig mot mig. Den kan bara gå och dö.

Idag har jag ingen feber. Yay! Men känner mig fortfarande lite sådär efter-sjuk-dassig. Dock så verkar det vara förkylning-party inuti mig..

WIKI Förkylning: Vanliga symptom är öm hals (check), rinnig näsa (check), täppt näsa (check), nysningar och hosta (check). Ytterligare symptom kan vara ögoninflammation, muskelsmärta, trötthet (check), huvudverk (check), muskelsvaghet (check) och minskad aptit (check).

Kan det vara så att du är lite förkyld Alexandra?


Och inte nog med förkylningen, så har jag ju även hals-skräpet också. Varje gång jag sväljer känns det som att jag försöker få ner en hel kossa i halsen. Det går inte!! En förkylning kan jag lätt stå ut med. Men det här skiten.. Den tar allvarligt död på mig. Är beredd på att strypa mig själv varje gång jag är på väg att svälja. Himla värdelöst..

Ne. Nu får det vara slutklagat minsann!!

Imorn drar jag tillsammans med mina fina Glim of Grace'are ner till Määälmöööu.
Där ska vi ha workshop med Per-Erik Hallin, Samuel Ljungblad och Frank Ådahl kommer även att gästa. Perran, Samme och Frankie, så att säga. Dagen efter fortsätter våra äventyr då vi ska upptäcka Skåne-huvudstaden och senare på kvällen ska vi på vår finafina lärare Annas release-konsert :) På söndag bär det av hem till vårt kära Glimåkra igen.

Sov gott alla fina där ute! Och för allt i världen, glöm inte bort att Gud älskar Dig!!
Stor fet smittsam puss!!!

 

Och en extra stor fet o-smittsam puss till lilla familjen W på Strandvägen, lilla familjen D på Emådalsvägen, och lilla Hjärtat på Mellangatan :)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia

2011-09-23 @ 10:39:50
Postat av: Cia

Naaaww.. Puss på dig med!!

Hoppas du kan njuta ordentligt av helgen i alla fall. You GO girl!!

2011-09-23 @ 10:40:59
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/
Postat av: Lilla hjärtat på Mellangatan?

Cia.. "You go girl"??? ;P

2011-09-23 @ 10:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0