Återträff, dag ett.

Hej och hå va det händer grejer här! :) Denna helgen är det återträff här på Glimåkra, och ikväll har det redan börjat komma lite folk hit. Så nu har jag mitt kök fullproppat med folk från förra årets kör, No Limits :) Himla gött det ÄR!!

 

Myste med mina fina nattgäster, Paulina och min syster Pauline (+ en Christoffer) som trycka in sig i mitt rum i helgen :)

 

 

Mer om helgen kommer efterhand :) Har stora förväntningar på helgen och tror att det kommer bli rent ut sagt skitkul!

 

och dessutom... JAG KAN PRATA IGEN!!!!! :D

Efter en vecka i tystnad så kommer det äntligen ljud ur min mun igen :D Jag kan inte beskriva min lycka!!!

 

Imorn väntar en lång dag så nu blir det sängen ;) Trängas med syster i en 90-säng är alltid lika spännande.. ;)

 

God natt kära vänner!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack för en supermysig helg Alex!! Kommer med all säkerhet att hälsa på fler gånger <3

2011-10-03 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0