sitta och äta småkakor mitt i natten :)

Jag är beroende. Kakor. Farmors mördegskulor. De legendariska så kallade "harpluttar" (döpta av mig ifrån en tid då jag inte var lika fullt så stor och förståndig som jag är idag). Min nya drog. Jag är beroende. Måste ha. Jag kommer bli fet. Men det värsta av allt.. DE ÄR SNART SLUT!! Den oförklarliga besvikelsen när jag tittar ner i min kakburk och inser att jag har ätit upp alla mina kakor, förutom några få stackare som har lyckats komma undan fram tills nu. Men något som är ännu värre än det.....!!! Att jag skriver det här. Va är det för fel på mig? Det är ju för sketan synd om mig. Patetiskt, Alexandra. Patetiskt.

Förutom min lilla "minakakorärsnartslut-sorg" har dagen varit bra.
Har bland annat haft min första fusing-lektion här :) Skitkul!

Jag steg precis upp dock, men nu verkar det som att det är kväll och jag ska gå och lägga mig igen. Märkligt. Dagarna går så makalöst fort så man blir nästan rädd. Men idag var det faktiskt bra att det har gått så fort, för det betyder att imorgon kommer snabbare :D och vad tror ni kommer att hända imorgon!?!? :D Joooo HAN kommer att hända imorgon :D :D :D *skuttar upp och ner och gör märkliga ljud*. Det är helt galet va jag är duktig på att sakna Han!! Stackarn :)

Men nu ska jag nog gå och lägga mig så det kan bli imorgon nån gång!
Mitt rum ser fortfarande ut som skit, förresten. Hur svårt kan det vara att plocka upp alla himla kläder och trycka in dem i garderoben egentligen?! First thing to do tomorrow!

Men nu, seriöst. God natt mina kära vänner!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0