Lite bilder :)

Lite blandning av bilder som jag inte lagt upp innan :)

 

I min klass gillar vi att kramas mycket :)

I min klass är alla mysiga :)

I min klass har vi inte bara världens mysigaste flickor, utan mysiga pojkar också, som tex virkar..

..och blir glada för att de har hittat svamp :)

I min klass gillar vi att trycka in så många som möjligt på samma ställe och gosa och titta på film..

..fika och prata..

..sjunga och spela tillsammans :)

I min klass är att sjunga och dansa tillsammans en av det bästa grejerna man kan göra :)

I min klass älskar vi varandra.

 

Glim of Grace


Kommentarer
Postat av: Cia

Tack för bilderna ur ditt liv. Den enda som fattas är du ;)

Namnet blev ju jättebra till slut! Catchigt och så. Well done!

<3

2011-09-02 @ 20:45:52
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0