just so you know.

  • Jag har ont i halsen.
  • Jag vill jättegärna ha fullt med kort som jag kan sätta upp i mitt rum.
  • Mitt rum är fortfarande stökigt. Och jag hatar det, men skiter i att göra något åt saken.
  • Nytt motiv på naglarna på G. Stor chans att det blir skit, men om det blir bra så kan det nog bli ganska fränt tror jag.
  • Jag lever numera i mina olika mormor-sockor.
  • Jag vill så hemskt gärna kunna sjunga min sångläxa bra, men känner mig fortfarande inte nöjd.
  • Jag längtar fruktansvärt mycket till helgen (a)
  • Jag har äntligen hittat ETT ställe i mitt rum där internet funkar! :D ...ibland.
  • Jag verkligen älskar min klass!
  • Mitt hår är för tillfället förfärligt tråkigt.


Varsågod. En hög med onödig information serverat på silverfat. Förstår att det var just det här ni alla hade en inre längtan efter. Juppjupp.
Ciao!

Ni är fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0