Dagens trista konstateranden.

  • Mitt rum är stökigt. Oh no.
  • Äckelsnuskpissväder. Höst på ingång.
  • Marcus är liiiiiite för långt borta.
  • Jag är inte alls så duktig på teori och gehör som jag borde vara.
  • Jag har hål på 3 ställen i mina favoritstrumpbyxor.
  • Jag är dum nog att tro att jag ska ha märkt skillnad på min sångteknik på en och en halv vecka, och blir besviken på mig själv att jag inte märker någon skillnad och att jag fortfarande känner mig lika kääss.
  • Jag har ätit upp nästan alla mina kakor. Både dem från Carina och nästan alla från farmor.

Nä. Nu ska jag inte vara sån. Livet är underbart och jag älskar allt med det. Det är bara ibland som vissa saker suger. Men nu ska jag gå och mysa med min klass framför idol!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0