Julafton i oktober.

Japp, så är det faktiskt. Ikväll har vi firat jul här i Glimåkra. Som jag sagt tidigare så är oktober det nya december här eftersom våra biblare åker till Tanzania snart och därav missar julen här. Så ikväll har vi klämt ihop oss och julmyst med Mysteriet på Greveholm, julgodis, julhälsningar, dansa runt "granen", massa skönsång osv osv. Gos. Kommer sakna våra biblare..

~

Ikväll har vi även hunnit med att sjunga på en föreläsning i vår skola med miljöpartiets språkrör Gustav Fridolin. Blev bara 3 st sånger, men oj vilken härlig respons vi fick!! Medelådern var söta små tanter och härliga gubbar, men nästan alla satt med världens leende och det lyste om dem :) Då blir man verkligen glad när man märker att det man gör uppskattas så mycket!!

~

Idag åkte M hem. Jag intalar mig att det är okej att gråta. Men vi ses igen om 4 dagar då jag kommer hem på lov, så tack och lov var det inte så jättetungt denna gången. Annars är inte det där med att säga hej då, min grej precis. Men nu har jag ändå fått ha honom sen i onsdags kväll. Det är lycka!! Han ger mig så himla mycket glädje och gör mig så otroligt lycklig. Jag ska gifta mig med honom.

~

Men nu är det verkligen dags att sova. Det är en dag i morgon med :)

God natt kära vänner, och sov gött!

Förresten, det är kul när ni kommenterar :) Det lyfter mig lite grann, och det gör hela bloggandet betydligt roligare :) säg bara till om det är något ni saknar här så kan jag se om jag kan fixa det :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia

Jag läser så troget och är så glad för att få se dina små livsuppdateringar nu när ett mattläge inte är inom räckhåll. Men snart så!!



Allt är som ett gigantiskt pussel, elle spindelväv om du så vill. Det blir riktigt vackert sedan på avstånd. Du lär dig så mycket, och utvecklas enormt. Det är i motvind som drakar flyger Darling.



Lät riktigt mysigt med lite jul :) Snart dags att dra igång alltså. Ligger i soffan nu med en massa tända ljus omkring mig. Bara det är mysigt.



Ska bli så gott att få rå om dig lite nu när du kommer hem ett litet längre tag. Du fattas mig enormt mycket, men det är ju bra att jag får träna på att bl självständig ;) Skämt åt sido så är du ju en av tre som ser bakom den yta de allra flesta bara ser. en person som jag kan kommunicera livsviktigheter med utan att säga ett enda ord. En person som mitt hjärta slår i samma takt med och som berör mitt hjärtas djup.



Känns skönt att få hem Marcus lite och krama på honom. Han är ju en del av dig nu, och faktiskt en del av oss. Tänk vad fort det gick?! Men när det är rätt så är det, eller hur Pyret. :)



I love you. Och det vet du. Allways and forever <3

2011-10-25 @ 10:42:44
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara påpeka att Gustav Fridolin är språkrör för MILJÖPARTIET inte moderaterna ;) Som du självklart vet så är det ju Fredrik Reinfeldt som styr moderaterna. :)



Mysigt med julfirande! Jag längtar till julen här hemma! :D

2011-10-26 @ 20:29:34
Postat av: Alexandra

hoppsan! Det var tur att du la märke till mitt misstag :) (mjo I know, var bara allmänt virrig när jag skrev förmodligen ^^)

2011-10-26 @ 21:34:03
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0