Happy birthday, my love!

Bara för att min fina Marcus fyller hela 25 år idag!! :)
Du är kärlek.

 

Dagen har bestått av att fira Marcus lite på morgonen för att sedan stressa iväg lite lätt till kyrkan eftersom vi hade hand om lovsången. Efter kyrkan for vi upp till Mörlunda till Marcus familj för att fira ännu mer :) Senare på kvällen strömmade släktingarna på. Det resulterade i att vi hade en riktigt mysig dag/kväll med mycket god mat och härliga människor :) Tack!!

 

Och jag får ju inte glömma, Stort grattis till Foffe som fyllde 24 år igår!! :)

 

Imorgon blir det en tjejdag eftersom vi plockade med oss Marcus fina syster Malin hem ikväll till Nybro :) Så då åker jag, mor, syster och Malin in till Kalmar och har det mys :)

 

Men nu väntar sängen. God natt på er!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh tack Alec! Vad glad jag blir! :)

2011-11-03 @ 13:50:26
URL: http://linnejan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Nu är våran blogg igång igen och vi är på topp! Men statistiken är låg, hjälp oss genom att kika in en snabbis :D Och en kommentar skulle inte skada ;)

Ps. Ledsen om du inte diggar såna här kommentarer ds.

2011-11-03 @ 20:10:33
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0