och här ligger jag och mår skit.

Sant så som rubriken säger. Tyvärr. Åkte inte tillbaka till Glimåkra efter lovet för att jag mådde skit. Har precis kommit tillbaka hit.. och hur mår jag? - Jo, skit. Fast inte riktigt på samma sätt dock. Tack och lov! Nu är det bara en himla irriterande skallavärk och magen som leker rövare med mig.. OCH hicka -.- Typiskt vanligt, men typiskt onödigt. Men det var verkligen inte sånt här jag behövde nu! URK!!

 

Imorn är jag pigg och kry igen. Punkt. Då väntas en dag med nya möjligheter och nya äventyr. Efter frukosten åker jag tillsammans med min fina kör till... någon stad.. som heter nått... aja, i Skåne iaf. Där ska vi ha någon slags reklamkonsert i någon skola.. tror jag. Eller..? Okej. Jag ska nånstans och sjunga. Ska tydligen sjunga solo på en låt också. Det spännande med det är att jag inte övat den innan.. N.E.R.V.Ö.S. Och på tala om spelningar så trooor jag att vi ska ha liknande konsert på torsdag också. Fast i en annan stad. Eller va det samma? Ehh..... Att ha koll på läget är uppenbarligen inte min grej för tillfället. Något jag vet iaf är att jag ska gå på konsert på lördag med Gospel Company (för jag ska faktiskt också få ha roligt.) och vi ska ha vår första egna riktiga konsert på söndag i Sösdala :) Najs.

 

Men nu ska jag fortsätta ligga här ett tag till och hoppas på att det onda i magen och huvudvärken inser att dem inte är välkomna så de kan gå och spola ner sig i toaletten. Så de så! Förresten! Jag insåg i veckan som gått att jag inte har någon vettig hobby! Så jag fick ju helt enkelt se till att skaffa en. Jag ska lära mig sticka! :) Märkligt.. Jag har haft slöjd i skolan i 9 år men inte en enda gång har jag fått sticka. När alla andra barnen stickade så fick jag virka..... hm. Så nu har jag iaf inbillat mig att jag ska bli grym på det :) Vi börjar med en basic halsduk. Lagom svårighetsgrad att börja med tycker jag ;) Får se om resultatet blir lyckat nog att visa för allmänheten.

 

Här är en lite bättre bild på hur håret blev förresten :)

 

Det råkade visst bli två. Men det sista kan få bli en puss till Marcus för att han är hemma och är duktig och jobbar på och grejer. Och för att jag saknar honom. Som stryk.

 

En Kram.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ewwe

Hej flicka!

hade du hunnit klippa dig i fredags?? varför såg jag inte det isf, du måste haft uppsatt ... iaf MYCKET vacker är du! puss på daj <3

2011-11-14 @ 22:19:02
Postat av: Mamma Cia

Kroppen gillar nog inte penicillinet längre ;)Men imorgon blir det nog bättre som sagt.

Solo minsann. Kul! Tänk inte - bara kör :)

Om nu pussen var till Marcus så kan du väl lägga upp en bild med ett stort leende på till mig <3

2011-11-14 @ 22:55:52
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/
Postat av: Blåbär

Tycker frisyren blev ursnygg på dig kvinna!! :] Vackert, klassiskt, kvinnligt...vuxet liksom :P Me like!



Såg att du skulle vara med till simhallen på fredag!! Dåå får vi ses äntligen på typ tusen år!!! :D <3

2011-11-27 @ 01:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0