Min Mårtensafton.

Yes, it's true. I am a litle bit sad. Ikväll var det någon Mårten gås-middag på min skola som tydligen är något av en skånsk tradition. Men det innebär iaf att alla i skolan klädde upp sig och gjorde sig riktigt fina och gick ner till skolan där man blev bjuden på gås-middag. Vad mer för festligheter som hände under kvällens gång vet jag ej.

Detta är något jag skulle tyckt va jättekul att gå på och har sett fram emot det. Men jag är fortfarande i Nybro och är sjuk.

Lite ledsen blir man när man ser bilder på fb och önskat att man vore där. Det är inte varje dag festligheter som sådana händer. Suck. Aja, vad gör man?

MEN nu är det ju en sån himla tur att jag har en så otroligt bra och fin hane som Marcus!! Idag efter han hade åkt iväg till jobbet skickade han ett sms till mig och sa att vi skulle ha en egen gåsamiddag ikväll. I M&A-stil i form av att han bjöd mig på pizza, cola och chips och sitta och mysa i hans soffa framför Foo Fighters-dvd han precis köpt och ha en riktigt mysig kväll bara han och jag. Bara för att muntra upp mig. Precis vad jag behövde! Behöver jag änns säga hur mycket jag älskar honom?
Han är allt bra för mig.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0