Läge Luftrörskatarr.

Hej och hå va dagarna rullar på! Ett tag sen man var här och lekte.
Okej, vad är det senaste då?

1. Jag är hemma på höstlov och har varit det i en vecka nu.
2. Efter några dagar med lov så går jag givetvis och blir sjuk. Igen. Wehey!!! Denna gången: Luftrörskatarr. (Bronkit)

Härligt. Så nu har jag ca 39 graders feber (har vanligtvis ganska låg normaltemp) och håller på att hosta upp lungorna hela tiden. Det är inte skönt. Började med feber och lite (som jag trodde) vanlig hosta. Men när det började låta som att jag höll på att dö när jag hostade tog jag mig till farbror doktorn som tog lite vidriga prover och sedan berättade att jag hade luftrörskatarr. Toppen. Precis vad jag behövde! Ännu mer sjuka.

Kan ju informera er om att jag precis blivit frisk från att varit sjuk i ca 4 veckor. Att bli sjuk igen är inte högst på önska-listan precis.


Genom att jag nu hostar såpass mycket och brutalt hela tiden, så har det gjort mig fruktansvärt hes
eftersom det sliter så sjukt mycket. Visst, jag älskar hesa röster.. men såhär vill man verkligen inte låta! Särskilt inte när man precis varit så hes så att det gjorde en stum för en vecka. Vill verkligen inte tillbaka till den skiten igen.. Jag går liksom på en skola där huvudgrejen är att sjunga. Kan jag sjunga nu?? -Nej. Det är inte så jättekul när man inte kan göra det som man är där för. Ska egentligen tillbaka till Glimåkra på måndag men det blir till att stanna kvar i här i Nybro ett tag och bli frisk för en gång skull! Försöker vara klok. Bättre att vara sjuk här än att ligga ensam nere i Glim och vara sjuk.

~

Det var en liten uppdatering. Har hänt en massa andra mysiga saker på lovet också :) Men det kan jag berätta mer om när jag inte stör mig lika mycket på att jag blivit sjuk igen ;)

Men nu är det alldeles för mycket natt för att det ska vara vettigt för mig att vara uppe! Så god natt på er kära vänner! :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Krya på dig lille vän! Tänker på dig! Kram!

2011-11-06 @ 00:04:15
URL: http://linnejan.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh fy va trist! Krya på dig hjärtat, KRAM <3

2011-11-06 @ 15:42:31
URL: http://eliinpersson.blogg.se/
Postat av: em

Jätte trist att du blivit sjuuuuk! :( Bli frisk snart. Vi saknar dig här på Glimåkra. Men i jesu namn blir du snart frisk!:) AMEN! OCH KRAM

2011-11-08 @ 10:40:08
URL: http://janssonemsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0