Konsert i Kristianstad.

Konsert nummer två av tre denna vecka, är avklarad! Klockan halv 6 ringde klockan idag på morgonen för att vi skulle lämna vårt kära Glimåkra kl 7 i våra fina turnébussar. Destination Kristianstad denna gången! 

Vi spelade på en skola som hette Christian 4:s Gymnasium (C4-gymnasiet). Även denna konserten var en slags reklamkonsert för musikelever. Det mest spännande för min del med konserten var att jag fick lära mig 2 nya låtar på plats, på scen, in action. Hah! Jag har ju varit såpass mycket sjuk nu så jag har missat ganska mycket. Så jag hade bara hört liiiiiite av de två låtarna men kunde absolut inte text och knappt melodin eller min stämma. Men det var ju en upplevelse också ;)

Även denna gången tog jag med mig kameran för att komma ihåg fina minnen lättare :)

En hög med nästan hela klassen som ville vara med på bild

Två fina flickor jag tycker mycket om

En Bodell som ville vara med på kort tillsammans med fina Fru Sigvardsson

Ida hittade en.. sten. Simon och Maria rycktes med.

Stenen blev populär.


Jag tycker om min fina och knäppa klass.


Kommentarer
Postat av: Mamma Cia

Vilket härligt gäng ni ser ut att vara!!

Kärlek <3

2011-11-17 @ 21:55:06
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Glöm inte att låna med er skolans Zoom H2 (inspelningsenhet). Alltid roligt att höra hur man låter och vad man kan förbättra!



Fortsätt ha det underbart roligt!

2011-11-18 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0