Konsert i Helsingborg.

Japp. Det var visst Helsingborg vi skulle till och ha konsert, och den ägde rum på en skola för några glada elever som tyckte om att klappa och dansa med :) Den var inte många i publiken, men hela klassen var så sjukt taggade eftersom detta var vår första spelning utanför skolan, så det gjorde inget :) Dessutom hade vi väldigt kul!

Jag tänkte att jag skulle ta med mig min kamera och ta lite kort hej vilt för att få lite minnen att se tillbaka till.

Detta blev resultatet av dagens fotande:

That's it. Bra jobbat Alexandra.

 

Efter konserten fanns inte så mycket energi kvar eftersom det gick åt till allt peppande innan och själva konserten. Så resten av dagen har bestått av nyttigt slappande. På torsdag kör vi igen fast i Kristianstad :)

 

Blir en tidig kväll ikväll! Nödvändigt.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mamma Cia

Milde tid vilken BILDBOMB!

2011-11-16 @ 17:31:23
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0