keep smiling.

Vissa dagar kan man inte låta bli att bli lite halvt lack på omständigheterna. Idag är en sån dag.

Nu går dagarna fort igen och det är skönt. Jag jobbar på och snart är det äntligen slut! Är bara så fruktansvärt trött nu, både trött som i sömnig, men också trött i kroppen och huvudet. Det är ganska självklart ändå. Nu är det nära slutet och allt ska in och bli klart. Sitter uppe sent och jobbar med allt, går upp tidigt för att åka till skolan där vi knappt gör någonting. Värt. Vid såna tillfällen tänker man lite tyst för sig själv "Nu kunde jag varit hemma och gjort klart det här och det här och det här, så jag slipper det sen. Ist sitter jag här och gör inte ett skit. Toppen."

Jag är inte bitter. Känns bara så himla meningslöst.


Nu är iaf denna dagen över, dvs att det snart är onsdag. Det är bra. Sen är det helg om inte allt för avlägsen tid. Det är också bra.
Att ha saker att se fram emot, det är bra.


Nu är det dags att beta av ännu en av mina sista skoluppgifter. Heja Alexandra!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0