glad och pepp!

ÅHhh så himla underbar daaag! :D Bara en massa chill och glada miner! ^^ Och något som jag blev otroligt glad för, va att jag fick reda på att jag kommer få G i SvB tack vare att jag fick G på nationella :D  YAY!! *nationella i mitt hjärta!*

Nu är jag särskilt glad för att det äntligen är helg!! Känner på mig att denna helgen kommer bli otroligt minnesvärd! För imorgon beger vi oss i gänget ner mot Karlskrona för att ha det så gött som det bara går! :D Sen till Matildas stuga och även sova över där :) GOS! På söndag rullar vi vidare mot Skånelandet, till Glimåkra för att mysa lite hos Pauline :)
Och allt detta med världens härligaste människor som existerar! ^^
Galet va jag tycker om er allihopa!


Nu efter en lång och lite för galen kväll i kyrkan så är det dags att nana ;)
God natt och de då va!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0