yesterday, today

igår

Idag


Blev mycket musik denna helgen :) I fredags blev det massa övning med kören :) alltid lika kul! Lördagen blev det en roadtrip upp till Mariannelund för att lyssna på Pauline och hennes kör No Limits var där och hade konsert, och idag sjöng vi upp med våran kör Sound of Joy :) Blev också ett härligt "musik-avslut" på helgen genom att vi drog hem ett gäng till Tobias & Johanna och käkade kebab och sedan hade allsång med gamla sånger från 90-talet :D hah

Kommer inte ihåg senaste gången som jag inte hade nått att göra på en helg, eller där det inte hände nått :P Så det är oftast mina helger som är mest intensiva. Men jag trivs med det, för jag har alltid så GALET kul hela tiden :D

Ni kanske har förstått det vid detta laget att jag är himla nöjd med mitt liv nu? ;)


Nu väntas en ganska relativt lugn skolvecka framför mig :) Mycket rytmikshow-övningar bara, men det är bara kul ;) 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0