Vår i luften!

Godag kanske :)

Dagen i all ära tog jag på mig för första gången (förutom igår när vi åkte till Kalmar, men det räknas inte) min vårjacka! :D Nu är det väl ändå vår ute, right? Det var till och med ljust ute när jag cyklade till stationen och hem igen! :D Happyface.

Aja. Dagen har varit okadoka kan man säga :) Många saker har gått bra ^^ Men dock alldeles för lång dag för endast 3 lektioner. Men det har gått fort :)

Om två dagar är det rytmikshowen, och jag är supertaggad :) På fredag har jag kuhi-prov, hoppas det går väl! Sen verkar det i nuläget som att jag inte har något skolskit inbokat förens om ca 3 veckor :D Skööönt! Behöver verkligen en liten paus från allt nu, så man kan koncentrera sig lite mer på typ pianot, projektarbetet, Norge, Glimåkra osv.

Ikväll väntas plugg, plugg och lite mera plugg för lite variation :)

Ha de gött!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0