Happyface!

All glädje bara fortsätter!
Våren är på väg och dagarna till studenten blir bara färre och färre :D Och dessutom har jag haft en helt fantastisk helg !!

Lätt bäst var ju lördagen!
Jag, Matilda och Niclas tog en roadtrip i det underbara vårvädret och dunkade 90-tals-musik ner till skånelandet. Eller rättare sagt, till Glimåkra, för att hälsa på Pauline :) Så galet rolig och mysig dag på alla sätt och vis! :D (Bilder kommer så fort Pauline har skickat dem till mig.. pikpikpiiiiik Pauline ;P)

Nu blir det pepp inför en ny vecka med nya möjligheter :) För min del väntas mest en himlars massa piano-övande och Ensemble-uppspel på onsdag kväll (kom gärna och titta :])

Ny ring från Lindex för 49 kr :)

"Fyll inte livet med dagar
fyll dagarna med liv"


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0