Dagens

Dagens Jag
humör: odefinierbart, trött men ändå inte (?)
Klädsel: baggyjeans, färgglatt linne, grå sunkig kofta
Smink: al natural
Frisyr: flottigt, halväckligt, trist så kallad "ska-ändå-inte-imponera-på-någon-idag"-frisyr


Dagens tankar
* Varför har jag piano som huvudinstrument?
* Gå i ide vore mysigt?
* Bara 48 skoldagar (för mig) kvar till studenten!!!!! :D
* Mamma är ju för himla mysig <3


Dagens hiss & diss
Dagens hiss: öva rytmikshow, köp av ett par byxor som jag gått och suktat över ett tag (A)
Dagens diss: otroligt gråa vädret, sketans pianoäcklet vill inte sätta sig i fingrarna på mig!!!! plugg..


Dagens guldkorn
Mamma <3 Fina, lilla, älskade mamma! Finns alltid där och stöttar trots att hon är trött och slut själv. En mer osjälvisk människa får man leta efter! Även om allt ser trist ut så lyckas hon ändå se det vackra i livet. Hon är en stor förebild för mig!

Dagens låtar
Jason Reeves – Careless - Acoustic Version
Matt Wertz – Falling Off the Face of the Earth
Gemenskap – For En Sekund
Jonathan Johansson – Aldrig ensam
Jason Reeves – Reaching.
Lifehouse – Storm

Kommentarer
Postat av: Cia

Naw.. Jag älskar dig. TACK <3

2011-03-02 @ 20:40:41
URL: http://myoriflame.se/cecilias
Postat av: Mucus

Varför piano? För att piano e coolt o du e duktig på det kanske??



Gå i ide? Visst sova e gött men fatta den morgonfrillan man lär ha efter det...



Och dagens låt e faktiskt Cadillac Ranch med Bruce Springsteen ;P

2011-03-02 @ 23:05:55
URL: http://mucus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Mamma: <3



Marcus: men nej :P piano är tufft om man är riktigt duktig på det, inte nått mellanting som jag XP

ehh.. min normala frilla ser ut som morgonfrisyr så de är lugnt :)

hah nej du har fel ;)

2011-03-03 @ 16:41:08
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0