kan man bli annat än glad?

Våren är här. Det betyder att sommaren är här inom en inte allt för lång tid. *Glädjeskutt*
Men våren alltså.. Vilken helt underbar grej egentligen! Det händer så mycket och skapar så många anledningar till att vara glad! :D
Våren stavas g-l-ä-d-j-e!!
Som idag när jag cyklade hem från stationen, såg jag en söt liten tant som parkerat sin lilla rullator mitt på cykelvägen och satt sig på den och kollade ut över Linnéasjön och på den klarblå himlen och solen värmde hennes skrynkliga lilla ansikte. Så när jag cyklade förbi så kollade hon bak på mig där jag kom och jag log och hejade lite fint, och hennes lilla ansikte sken upp och jag fick ett stort härligt genuint glatt leende tillbaka! Man bara såg glädjen i hennes ansikte och att hon bara satt där och njöt av allt runtomkring henne! Solen som värmde, himlen som var klarblå och fin, fåglarna som kvittrade, den friska vårluften.. Glad att få leva!
Hur gött är inte det?!


"It's a beautiful day
Don't let it get away
It's a beautiful day"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0