It's a beautiful day!

Oj vilken härlig dag :)
Dagen har varit slapp :) att börja dagen med sovmorgon är bland det bästa som finns! Jag är glad :) Anledningen till min glad-het tänker jag beskriva i några "Dagens" :)

Dagens wow:
På rytmiken idag kollade vi på en film med Stomp, eftersom vi ska börja med det nu. Så sjuuuuukt grymt att jag dör!! Inte riktigt klokt vad jag blir imponerad av sånt! Kolla själv liksom :)

Dagens whaaat?!: När jag skulle gå till stationen så fick jag plötsligt syn på min pappa på perrongen?! Hur otippad va inte det? X) När jag kommit fram förvånat och kramat honom hör jag en liten harkling bredvid mig, och då var det Mickis som hade suttit på bänken bredvid min pappa hela tiden X) hahah! presentation, hej! Glatt överraskad om något! Trevlig resa hem kan man ju säga :)


Dagens aah:
Vädret alltså. Vad hände liksom? Vem hittade "nunalkasvåren"-on-knappen? :D Helt magiskt fint har det varit! Vårkänslan kryper sig på och man bara känner hur solen faktiskt värmer ^^ Snön smälter, asfalten blir torr, ljusare om dagarna, pippifåglarna har hittat hem igen och kvittrar för fullt, solen lyser.. mmh! HÄRLIGT!

Dagens "duktig Alexandra":
Att jag faktiskt har kämpat riktigt mycket med svenskan till provet imorn, och försökt så gott jag kan att lära mig pianoskiten till ensemblen. Hoppas att det går bra sen bara..

Dagens Tack: Ägnas åt min fina glas&keramik-lärare som gjorde mig så otroligt glad idag över att hon bara kommenterade lite lätt om min grej som jag håller på med, att hon tyckte den var jättefin och söt och bra gjord :) En sån liten kommentar liksom.. Det betydde jättemycket för mig :]

"Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
But today is a gift.
That is why it is called the "present."


Det var allt för mig :) Hoppas ni också haft en bra dag!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0