ensemble

Det gick bra :) Jag klarade det jag skulle, nästan som jag skulle :) lite småfel här och där ingår. Dock lite synd att det tydligen inte hördes lika mycket ut som jag hörde själv? =/

För er som inte fattar något snackar jag om ensembleuppspelet ikväll :) Jag var så sjukligt nervös innan att jag skulle tabba mig på de ställen där det är meningen att jag skulle "glänsa".. Men det gick bättre än väntat! Tror att det var tack vare för att jag sände några hjälp-mig-tankar uppåt to the great one :)

Min kära mor & jag :)

 

Det var allt för mig! Nu ropar sängen på mig :) Imorgon väntar en ny dag, som jag också planerar att göra det bästa av :) Peppedipepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0